Навчальний процес

Пріорітетним завданням всебічного розвитку дитини є мовленнєвий розвиток. На виконання цього завдання у Херсонському ясла-садку № 39 комбінованого типу 22 лютого 2017 року пройшла педагогічна рада на тему: « Розвиток мовлення як один з основних чинників соціалізації дитини». Проведено ряд заходів для вивчення та упровадження кращого досвіду з мовленнєвого розвитку дітей: «Педагогічний калейдоскоп», «Методичний вказівник», «Слово до слова – складеться мова» тощо.

Відкриті заняття з дітьми усіх вікових груп показали досягнення та потреби у корекції роботи педагогів з дітьми – було проведено ігри-завдання, упровадження сучасних форм роботи з мнемотаблицями, використання під час заняття ноутбуків та інтерактивної дошки. Це оснащення близьке сучасним дітям і дає змогу більшого розширення словникового запасу, поповнення активного словника, складання розповідей та заучування віршів.

Вихователь-методист Богун Т.М. озвучила результати моніторингу мовленнєвої підготовки. Вихователь Бєляєва С.Ф.  познайомила колег з показником соціальної адаптації  – монологічним та діалогічним мовленням, їх успішним розвитком. Вчитель-логопед Ковальська Т.В. показала функціональну модель розвитку зв’язного мовлення у ігровій діяльності дітей з особливими потребами.

До участі у педраді долучилися батьки. Вони виготовили посібники: «Підбери синоніми, антоніми», «Газета слухняного язичка», «Говоримо українською» тощо. Охоче грали у ділові ігри «Домовитися один з одним», «Акваріум», «Я – поет» тощо.

Педагоги, діти та батьки поповнили багаж знань з розвитку мови та отримали задоволення від проведених заходів.