Завдання: створення загального простору, в якому родина та дитячий садок забезпечуть гармонійний розвиток дитини, збережуть та примножать особистісний потенціал, необхідний людині на довгі роки активного життя.
Ясла-садок комбінованого типу з корекційними групами для дітей з особливими потребами. Введений в експлуатацію 7 лютого 1989 року. За 20 років випущено 720 вихованців. Виховний процес здійснюється 22 кваліфікованими педагогами. З них: 5 – спеціалісти вищої категорії, 2 – спеціалісти І категорії, 6 – спеціалісти ІІ категорії.
Зміст роботи закладу:
розвиток, виховання та навчання дітей шляхом здійснення особистісно-орієнтовного підходу;
формування доступних уявлень про здоровий спосіб життя, основ безпеки життєдіяльності, удосконалення культури українського мовлення, виховання любові до рідного краю;
розвиток креативних здібностей у різних сферах діяльності;
упровадження інноваційних методик і технологій;
корекційна робота з дітьми, які мають затримку в розвитку.

Основні пріоритети:
"Розвиток творчих здібностей дітей у різних сферах діяльності"
упровадження авторської програми з зображувальної діяльності Л.М.Шульги ;
розвивальне навчання;
моделювання та конструювання з паперу (орігамі);
валеологічне виховання;
освітньо-корекційна робота
Центру корекційної педагогіки
для дітей з особливими потребами;
діяльнісна модель підготовки
до сучасної школи;
функціонуючі гуртки та студії,
з метою розвитку творчості:
    ─ «Вишиванка»;
    ─ театральний гурток «Казка»;
    ─ флоромозаїки;
    ─ студія «Джмелик»;
    ─ орігамі;
    ─ паперова пластика;
    ─ муле-патат.
Результат:
    ─ 5% продовжили навчання у Херсонському ліцеї мистецтв;
    ─ 5% – у ШГТ;
    ─ 72% випускників відвідують гуртки у школах, де навчаються;
    ─ випускники групп Інтенсивної педагогічної корекції успішно відвідують загальноосвітні школи.